http://www.brodportal.hr/clanak/ezopove-basne-s-dvije-strane-pozornice-predstava-je-koju-morate-pogledati-27058
Evo poze Ezopove (Ezop)
Redatelj: MARIO KOVAČ
Dramaturg: KRISTINA KEGLJEN
Kostimograf: NIKOLINA MILETIĆ
Koreograf: BRANKO BANKOVIĆ
Izrada lutaka: ANA SEKULIĆ
Glazba: ANDRIJA RUDIĆ
Scenograf: IVAN BARIŠIĆ
Igraju:
MATEJ SAFUNDŽIĆ
LUKA STILINOVIĆ
VALENTINA SRNOJEVIĆ
DARIJA VLAJNIĆ
UZRAST PUBLIKE:4+
TRAJANJE: 2X20minuta
Evo poze Ezopove – riječ redatelja
„Predstava je zamišljena kao svojevrsni praktikum lutkarstva. Publika je podijeljena u dvije grupe od cca 20-30 gledatelja (dakle, jedan ili dva razreda) koje gledaju izvedbu iste predstave, u trajanju od 20-tak minuta, dva puta zaredom. No, u svakom gledanju se mijenja točka gledišta gledatelja. Ovisno o rasporedu sjedenja, publika prvi put gleda predstavu ili s prednje strane (kako se predstava i inače gleda) ili sa stražnje strane (prateći sve one detalje “skrivene” oči javnosti, dešavanja iza kulisa). Tako onaj dio gledateljstva koji je prvu izvedbu sjedio naprijed i gledao predstavu, u drugoj izvedbi ima mogućnosti registrirati na koji način se glumci pripremaju ili kojim kazališnim trikom i vještinom ostvare kazališnu “magiju” dok u obrnutom slučaju publika prvo gleda stvaranje i pripremu određene glumačko-lutkarske tehnike a u drugoj izvedbi njen konačni oblik. Tehnike koje ćemo obuhvatiti u predstavi su raznovrsne: klasična dramska gluma, kazalište sjena, lutkarske tehnike (marioneta, zijevalice, karnevalske lutke…), predmetni teatar…. Nakon predstave postoji mogućnost i radionice s djecom u sklopu koje bi ih glumci upoznali s nekim vještinama i tajnama zanata.
Ovakva postava predstave idealna je za izvođenje i u ovim nezahvalnim pandemijskim vremenima jer zahtijeva smanjeni broj gledatelja u strogo kontroliranim uvjetima. Optimalno je predstavu igrati za jedan ili, maksimalno, dva razreda – nikako više od 50 učenika – jer je naglasak upravo na pojačanoj koncentraciji na detalje predstave a to je nemoguće ostvariti pri velikom broju gledatelja. S tako malim brojem gledatelja znatno je lakše poštovati sve epidemiološke mjere nužne za sigurnost gledatelja a istovremeno ostvariti blizak ne fizički kontakt između njih i izvođača