Centar za kulturu Korčula

Kazališna predstava “Talka”/Anton Podbevšek Teater/Ljetno kino, subota, 22.8. 21:00

Ulaz besplatan!

http://www.antonpodbevsekteater.si/si/dogodek/talka/

Redatelj Matjaž Berger, po mišljenju kazališne kritike, jedan je od najzanimljivijih redatelja slovenske avangardne scene.

Antun Podbevšek Teatar iz Novog Mesta, po svemu sudeći primjer kako lokalna kazališta mogu biti institucije za sebe ali i biti u službi lokalnog konteksta, kulturnog i svakog drugog. Vodi ga Matjaž Berger, redatelj koji je slavu stekao u vremenima kad je slovensko kazalište bilo zaista i važno i vrijedno, u razmjerima većim od regionalnih, i koji je postulatima tadašnje avangarde ostao privržen do posljednjeg daha

Prijevod Talka: Igor Lampret
Prijevod fragmenata teksta mita Jacquesa Lacana Edipa. Komentar trilogija Co ü Fontaine Paul Claudel : Alenka Zupančič
Predstava je također koristi fragmente iz studija Alenka Zupančič City tragedije u psihoanalizi: Edip i Sygne
Integralni tekst za skele: Nejc Gazvoda, Matjaž Berger

Uloge:
Sygne de Coûfontaine: čmar Kodelja
Georges de Coûfontaine: Borut Doljšak
Baron, kasnije grof od Toussaint Turelure, župan Marne, zatim Sena : Gregor Čušin
Pastor Badilon: Pavle Ravnohrib
Papa Pij: Janez Hočevar
Kralj Francuske: Lovro Zafred
Fragmenti su čitali: Ivan Lotrič
Režija: Matjaž Berger
Recenzija: Živa Čebulj
Glazba: Duo Tišina
Scenografija Autor: Iztok H. Šuc, Gašper Vovk
Kostimografija: Peter Movrin, Metod Črešnar
Scenografija: Sara Slivnik, Dorian Šilec
Kodtek Petek : Aleksandra Valentina Turcu
Kreativni dizajn: Eva Mlinar
Fotografija: Barbara Čeferin
Dizajn maski: Anita Ferčak
Pomoć u maski: Gabrijela Fleischman
Ormar: Nataša Recer
Anton Podbevšek Kazališni produkcijski tim
Koprodukcija:Kazalište i galerija Anton Podbevšek Božidar Jakc Kostanjevica na Krki; u suradnji s Cankarjevim domom Ljubljana
Zahvaljuju: Alenka Zupančič, Dragana Kršić, Tadej Ulčakar i Društvu za teorijsku psihoanalizu, SNG Maribor

Dispozitivna inscenacija Razgovor Paul Claudel povezan je s konačnim terorom u ljudskom krajoliku, gdje moramo birati obroke da bi se radikalno odbačenim odabirom okvira moglo pojaviti “Ne!” U novoj jedinstvenosti … Pitanje terora je priča koja zaslužuje da se preuzme žanr melodrame koji impliciraju ideološki nositelji: država, Crkva, klasna borba, ljubav, ekonomija i vel – život ili novac, sloboda ili smrt, za koju Jacques Lacan kaže da je „jedini dokaz slobode koju možete ponuditi u okolnostima u kojem se nađete upravo zato da odaberete smrt, jer time pokazujete da imate slobodu izbora ”. U ovom vrlo posebnom Claudeljevom krajoliku prevladava njegov taktilni majstorski stil – dugački, bogati i ne-rimovani stih, u teoriji priznat kao stih claudélien,

Claudelova Razgovor je, dakle, izvučena drama o paradoksu izbora, koji se mora Sygne de Coûfontaine, središnja figura u pozadini brutalnosti događaja Francuske revolucije, odreći onoga što predstavlja njezin jedini jedini put do “najintimnijih korijena” {} Lacan. Drama se odvija između izbora Sighne i Sighninog ne- u kojem talac riječi s činom slobode i tihom i smrtonosnom grimasom Ne! {Gacije} izlazi u novu jedinstvenost.

Anton Podbevšek Kazalište
Prešernov trg 3
8000 Novo mjesto
07 39 17 810
info@antonpodbevsekteater.si
https://www.facebook.com/APTNovoMesto/

Dodaj komentar